Omniva no 1. jūlija pilnībā pārtrauc skaidras naudas norēķinus Latvijā

Latvijas Bankas dati liecina, ka Latvijā, iedzīvotājiem izvēloties sev ērtāko norēķinu veidu, karšu norēķini gūst arvien lielāku popularitāti. Analizējot tirgus tendences un pārskatot iekšējo procedūru efektivizēšanas iespējas, Omniva ir pieņēmusi lēmumu no šī gada 1. jūlija pilnībā aizstāt skaidras naudas darījumus ar karšu norēķiniem. Visbūtiskāk tas skars tieši kurjerpiegādes pakalpojumus, jo turpmāk, klientiem, izvēloties veikt preces apmaksu saņemšanas brīdī, pie Omniva kurjeriem būs iespēja norēķināties tikai bezskaidrā naudā.

“No 2017. gada esam ieviesuši iespēju pie Omniva kurjeriem par iegādāto preci norēķināties veicot pēcapmaksu POS termināļos. Dati liecina, ka pusgada laikā vairāk nekā 70% klientu pakalpojumu apmaksai devuši priekšroku tieši bezskaidras naudas norēķiniem. Tādējādi arī kurjera pavadītais laiks viena klienta apkalpošanai samazinās par vairākām minūtēm. Tas ļauj optimizēt mūsu procesus, tādēļ šobrīd spējam nodrošināt arvien ātrāku un kvalitatīvāku klientu servisu. Redzot šo tendenci un veicot padziļinātu analīzi, esam nolēmuši no šī gada 1. jūlija uzņēmumā pilnībā pārtraukt skaidras naudas izmantošanu,” skaidro Omniva vadītāja Beāte Krauze.

Bezskaidras naudas norēķini sekmē finanšu plūsmas pārskatāmību un darījumu ērtu kontroli gan norēķinu veicējam, gan saņēmējam – tas potenciāli mazina arī ēnu ekonomiku valstī. Latvijas Bankas 2017. gadā veiktā pētījuma statistikas dati liecina, ka 2017. gadā visvairāk lietotais bezskaidrās naudas maksāšanas līdzeklis Latvijā bija tieši karšu maksājumi. 2017. gadā Latvijā veikti 271,9 miljoni karšu maksājumu, kuru kopējais apjoms bija 5 miljardi. eiro. Attiecīgi salīdzinājumā ar 2016. gadu karšu maksājumu skaits pieauga par 12%, bet apjoms – par 9,1%. Tas spilgti raksturo tendenci, ka karšu norēķini gūst arvien lielāku popularitāti, iedzīvotājiem izvēloties sev ērtāko norēķinu veidu. To viennozīmīgi palīdz sekmēt arī bezkontakta norēķini, kas kļūst arvien populārāki iedzīvotāju vidū.

Regulāra iekšējo procedūru pārskatīšana ar mērķi tās optimizēt nodrošina Omniva iespēju turpināt attīstīt un piedāvāt saviem klientiem un sadarbības partneriem arvien labākus, ērtākus un izdevīgākus risinājumus gan maksimāli ātrai preču piegādei, gan norēķinu saņemšanai. Šobrīd Omniva strādā pie detalizētu piedāvājumu izstrādes dažādiem segmentiem, lai jau šī gada nogalē piedāvātu vairākus uzlabojumus un jaunus risinājumus saviem biznesa klientiem un arī privātpersonām preču saņemšanai un nosūtīšanai Omniva pakomātos un kurjerpiegādēs.

Iesaki šo rakstu citiem!

Leave a Comment